utorak, 14. siječnja 2014.

Muffini od banana




Da, znam, opet muffini :) Ali ne mogu si pomoći, savršeni su. A toliko još ima recepata za probati...
Imala sam viška banana koje su već bile na granici zrelosti pa sam potražila neki fini receptić. I gle čuda, ispali su muffini. Dobro, možda malo igra ulogu i činjenica da sam nedavno kupila kalup za njih pa sad guštam :) Koji kod bio moj razlog za odabir ovog recepta, definitivno nisam požalila. A nećete ni vi ako ih probate. Savršeni su za doručak, desert ili međuobrok, a zbog sočnosti i finog okusa voljet će ih i stari i mladi. Vjerujte mi, znam o čemu govorim ;)


SASTOJCI:

75g rastopljenog maslaca
250 g brašna (glatkog)
1 žlica praška za pecivo
1/2 žlice sode bikarbone
prstohvat soli
1/2 žličice cimeta
1/2 žličice muškatnog oraščića
1 vanilin šećer (ili 1 žlica ekstrakta od vanilije)
115 g šećera
125 ml mlijeka
2 jaja
2 veće banane
+ 20 polovica oraha (nije obavezno)

-za posluživanje se napravi krema/sirup od 2 žlice meda i 3 žlice jogurta

POSTUPAK:

Banane zgnječite drobilicom za krumpir ili štapnim mikserom. Zatim dodajte mlijeko, rastopljeni maslac i jaja. To su nam mokri sastojci. U drugoj većoj posudi prosijte zajedno brašno, prašak za pecivo, sodu bikarbonu i začine. Dodajte šećer i promješajte. U sredini napravite udubinu i u nju ulijte mokru smjesu. Sjedinite. Košarice za muffine punite skoro do vrha (ja sam ostavila 5mm od vrha) i na vrh stavite 1 polovicu oraha. Pecite 20-25 minuta u prethodno zagrijanoj pećnici dok ne dobiju zlatnu boju, odnosno dok čačkalica koju ubodete ne izađe čista ili sa par vlažnih mrvica. I to je to. Dobar tek!

SAVJET+: Ja sam našla mješavinu začina za muffine Kotanyi, jako mi je fina i stavila sam pola žličice. Preporučam da smjesu mješate ručno, kuhačom ili žlicom, nikako mikserom i to samo dok se svi sastojci ne sjedine, jer previše mješanja može napraviti da muffini budu žilavi. Ako ih mješate samo toliko koliko im treba da se sjedine, pečeni su jako pahuljasti i spužvasti. Isto tako sam količinu šećera smanjila jer su banane jako slatke, pa sam stavila 50 g običnog bijelog šećera i 50 g smeđeg šećera. Sirup od meda i jogurta se odlično slaže sa muffinima. I tu možete smanjiti slatkoću ako dodate manje meda a više jogurta. Poslužite ih uz par kriški svježe banane, malo oraha i gotovim sirupom i imate savršeni zdravi doručak.
























Do čitanja!
Slavka

Nema komentara:

Objavi komentar