utorak, 25. veljače 2014.

Američke palačinke


Nakon američkih krafni, evo i palačinki. Ja sam oduševljena!! Probala sam dosad već nekoliko recepata za ovaj američki klasik, ali ni jedan nije u potpunosti ispunio sva moja očekivanja. Do sada. Mekane, pahuljaste, sočne, doslovno se tope u ustima. Bile doručak ili desert, nepogrešiv su izbor.

SASTOJCI:

3 jaja
2,5 šalice brašna
2 šalice mlijeka
1/3 šalice šećera
1/3 šalice ulja
1/3 šalice mineralne
1 prašak za pecivo
prstohvat soli
(šalica je od 2 dcl, izađe oko 25-30 palačinki)

PRIPREMA:

Jaja razdvojite na bjelanjke i žumanjke. Bjelanjke istucite u čvrst snijeg, a žumanjke izradite sa šećerom da postanu pjenasti i svijetli. Zatim naizmjenično dodavajte brašno pomješano s praškom za pecivo i mlijeko pomješano s uljem i mineralnom. Mješajte dok ne dobijete jednoličnu smjesu. Na kraju ručno umješajte snijeg od bjelanjaca. Pecite na zagrijanoj tavi ( 3 od jednom, jedna kutlača-1 palačinka). I to je to. Dobar tek!

SAVJET+: Ovo je osnovna smjesa za palačinke, možete dodati kakao, orahe, naribano voće ili kokos. Ja sam ih servirala uz topli džem od gorkih naranči i kriške jabuke.




Do čitanja!
Slavka

Nema komentara:

Objavi komentar