četvrtak, 6. veljače 2014.

"Taške" - Moje najdraže jelo



Ok, ajmo sad na trenutak zastati i prisjetiti se  najdražeg jela iz djetinjstva. Jeste? Napišite koje je to jelo u komentarima jer me jako zanima. I sad kad ste ga zamislili, imam jedno pitanje. Dali vam je to i dalje najdraže jelo? E pa meni moje je! :D Taške, torbice ili ravioli, sasvim je svejedno, prefini su!!  Prvi zalogaj me momentalno prebaci u djetinjstvo, kad ih je baka radila, a meni bi dala komad tijesta da ga sama oblikujem. Uvijek sam bila ponosna kad bi djed sa guštom pojeo taj običan komad pečenog tijesta.
Uglavnom, sami po sebi su jedno sasvim obično jelo, ali za mene jako važno i zato sam ga odlučila podjelit s vama u ovom tjednu povratka u djetinjstvo. Probajte i uživajte!


SASTOJCI:

50 dkg brašna
1 jaje
prstohvat soli
2 dcl vode

Pekmez ili krumpir pire za punjenje

PRIPREMA:

Od gore navedenih sastojaka umjesite glatko tijesto, razvaljajte ga na 5mm debljine i izrežite kocke. Na svaku kocku stavite 1 žlicu nadjeva po želji. Pritisnite krajeve prstima ili vilicom i kuhajte u kipućoj slanoj vodi dok ne isplivaju na površinu. Ocijedite i isperite hladnom vodom. I to je to. Dobar tek!


SAVJET+: Tijesto se može napravit i uz dodatak kuhanih krumpira, kao njoki, u tom slučaju je puno mekše. Za potpuni doživljaj prepržite krušne mrvice na malo masnoće i prelijte preko taški sa kiselim vrhnjem. Što se mene tiče, to je savršenstvo! :D













Do čitanja!
Slavka

Nema komentara:

Objavi komentar