utorak, 21. listopada 2014.

Slani party mufini



Kako već dosta dugo nisam radila nikakve muffine, kalup mi je postao tužan i usamljen i morala sam mu se malo posvetiti. Ali danas sam se odlučila za slanu varijantu. Jednostavnost na vrhuncu, uspijet će vam bilo da ste apsolutni početnik u kuhanju ili iskusni majstor, a idealni su kao predjelo, glavno jelo ili glavna zvijezda nekog veselog partyja. Probajte i uvjerite se sami ;)


SASTOJCI:

4 jaja
6 žlica brašna
2 dcl mlijeka
malo soli
1 žličica praška za pecivo
sjeckani peršin i vlasac
maslac

+punjenje po želji (salama, hrenovke, suhe kobasice, razni sirevi ili vege varijante sa povrćem, kod mene paprika i mrkva)

PRIPREMA:

Jaja, brašno, mlijeko, sol i prašak za pecivo skupa izmješajte tako da dobijete smijesu sličnu onoj za palačinke. U nju dodajte sjeckani peršin i vlasac. Kalupe za muffine premažite maslacem a zatim ih punite sastojcima po želji. Ja sam radila 3/4 mesne sa raznim narescima i 1/4 vegetarijanske sa naribanom mrkvom i paprikom. Prelijte smjesom i pecite 20' na 180°C. I to je to. Dobar tek!

SAVJET+: U smjesu možete dodati svježi sir ili kukuruzno brašno a za punjenje možete iskoristiti ostatke piletine od nekog prošlog ručka. Ako svaki muffin prije pečenja posipate sirom bit će još hrskaviji i finiji. Poslužite uz jogurt, koparsos ili neki drugi umak po želji, a dobri su i sami ;)


Do čitanja!
Slavka




1 komentar:

  1. Jako zgodna ideja za feštice, i super ješto se dosta toga može kombinirati.Baš lijepovam izgledaju, svaka čast :)

    OdgovoriIzbriši