ponedjeljak, 21. travnja 2014.

Easter cake!! (Čokoladna torta+buttercream frosting)


Centerpiece mog uskršnjeg stola. Sve je osvojila kako izgledom tako i okusom. Spoj savršeno sočne čokoladne torte koja je već sama po sebi dovoljno božanska i cocoa-mocha buttercream frostinga koji savršeno odgovara uz svaku tortu. Bogati okusi čokolade, kakaa, kave i trunčica naranče. Perfection!!

SASTOJCI:

Biskvit: 2 šalice brašna
            2 šalice šećera
            3/4 šalice kakaa
            2 žličice praška za pecivo
            1 1/2 žličica sode bikarbone
            1 žličica soli
            1 šalica mlijeka
            1/2 šalice ulja
            1 šalica vruće vode

Buttercream frosting: 150 g maslaca
                                300 g šećera u prahu
                                50 ml mlijeka
                                2 žlice kakaa
                                1 žlica instant kave

POSTUPAK:

Postupak je isti kao i obično, suhi sastojci u jednu, mokri sastojci u drugu posudu i sve sjedinite. Torta se peče 25' na 180°C ali provjerite čačkalicom jer nisu sve pećnice iste. Za kremu omekšali maslac dobro izmješajte sa šećerom i malo mlijeka, a kad krema postane kremasta dodajte kavu i  kakao. Ja sam torti odrezala vrh koji sam iskoristila za nešto drugo, a ostatak sam prerezala na 2 jednaka dijela. Sloj između kora premazala sam tankim slojem frostinga i smjese od ostatka biskvita i džema od gorkih naranči. Cijelu sam tortu premazala jednoličnim slojem frostinga i tako ju pripremila za omot od fondana. I to je to. Dobar tek!

SAVJET+: Smjesa za tortu je dosta tekuća u početku, nemojte da vas to prepadne, ispeče se savršeno. Tortu možete ukrasiti i šlagom ili preliti čokoladnom glazurom, a ako radite sa fondanom, pazite da premaz od frostinga bude ravan kako bi se izbjegle sve neravnine i zračni mjehurići. Ja sam fondan napravila 15-ak dana ranije jer sam radila figurice, a za valjanje sam ga pripremila tako što sam ga 2 minute zagrijala u pećnici, a zatim ponovno dobro umijesila. Recept za fondan možete naći ovdje! Isto tako, pošto znam da mnogi od vas, uključujući i mene ne vole recepte "na šalice", da vam olakšam, ovdje možete pronaći jednostavnu tablicu koja će vam pomoći u preračunavanju.









Do čitanja!
Slavka

Nema komentara:

Objavi komentar