nedjelja, 18. svibnja 2014.

Jaffa muffini





Hajdemo na trenutak zastati i razmisliti o ovom. To su jaffa keksi, ali u muffinima. Teško da može biti bolje od toga. Sad već svi znate da sam maaalo opsjednuta muffinima (između ostalog) i stalno tražim i isprobavam nove recepte. Na ovaj sam posebno ponosna jer sam ga u potpunosti sama smislila. Možda i postoji nešto slično, ali ovaj recept je moj original. A nastao je sasvim slučajno, zbog viška naranči u kući. A i kad imate ljubitelje jaffe u blizini, nije na odmet poraditi na nečem novom. Da ne duljim, evo receptića ;)

SASTOJCI:

4 jaja
8 žlica šećera
8 žlica brašna
3 žlice kakaa
5 dag otopljenog maslaca
pola praška za pecivo
2 nasjeckane naranče (bez bijele korice)
korica 1 naranče
+ žele od gorkih naranči i 10 dag tamne čokolade

PRIPREMA:

Jaja, šećer i maslac pomiješajte u jednoj, a brašno, prašak za pecivo i kakao u drugoj posudi. Znate već kako to ide, mokre sastojke sjedinite sa suhima da dobijete jednoličnu smjesu. Toj smjesi dodajte meso i koricu naranči i dobro promješajte. Za ove muffine nisam koristila papirnate košarice pa sam kalup morala namastiti maslacem, ako koristite papirnate lajnere ovaj dio preskočite. Kalupe sam napunila otprilike 5mm do vrha, malo više nego inače jer nisam htjela visoke muffine pa sam smanjila količinu praška za pecivo. Pekla sam ih oko 20' na 180°C, odnosno dok čačkalica nije izašla suha. I to je to. Dobar tek!

SAVJET+: Pečene muffine pustila sam da se skroz ohlade, a zatim sam pomoću slastičarske šprice sa stražnje strane (dna) ubrizgala malo želea od gorkih naranči koji sam napravila tako da sam sa par žlica vode pomiješala džem od naranči i dodala 2 žlice želatine u prahu. Ovo napravite neposredno prije punjenja jer se jako brzo stisne. Na kraju sam muffine prelila otopljenom čokoladom. Rezultat je fantastičan, home made jaffa desert. Jako jednostavno i fino, probajte!





Do čitanja!
Slavka

Nema komentara:

Objavi komentar