ponedjeljak, 10. veljače 2014.

Torta sv. Valentina




Eto nam i Valentinova pred vratima. Bez obzira bili zaljubljeni ili ne, voljeli Valentinovo ili ne, ne možete ga izbjeći. Naprosto iskače iz paštete. Ali Valentinovo nije samo za zaljubljene, to je dan kad pokazujemo ljubav prema drugima. Naravno da taj jedan dan u godini ne znači ništa posebno, i da se trebamo voljeti cijelu godinu, ali kad je već takva tradicija, ja sam odlučila napraviti prikladnu tortu za sve Vas jer vas volim ;) a naravno, oni koji imaju nekog posebnog u životu i hoće ga iznenaditi mogu iskoristiti recept.


"Svi smo mi gladni ljubavi, a ako je nema, pojedi bombonjeru, fino je!"

SASTOJCI:

Biskvit: 4 jaja
            10 dag šećera
            15 dag maslaca
            10 dag čokolade
            15 dag mljevenih lješnjaka
            10 dag brašna
            1 prašak za pecivo
Krema: 1 puding od čokolade
            10 dag šećera
            15 dag prženih mljevenih lješnjaka
 

PRIPREMA:

Čokoladu i maslac rastopite na pari. Odvojite žumanjke i bjelanjke. Od bjelanjaka napravite snijeg. Žumanjke pjenasto umutite sa šećerom. Dodajte čokoladu i maslac, brašno pomješano s praškom za pecivo i lješnjake. Na kraju ručno umješajte snijeg od bjelanjaka. Pecite 20' na 180°C Ohlađeni biskvit prerežite na tri jednaka dijela. Za kremu skuhajte puding prema uputama na vrećici. U ohlađeni puding dodajte maslac pjenasto izrađen sa šećerom. Na kraju dodajte mljevene lješnjake. Složite tortu i ukrasite po želji. I to je to. Dobar tek!

SAVJET+: S obzirom da sam tortu pravila za Valentinovo, pekla sam je u kalupu u obliku srca, koji je veći od predviđenog, (recept je za kalup od 28cm) pa mi je biskvit ispao niži i prerezala sam ga samo na dva dijela. Budući da sam htjela malo boje, napravila sam drugi biskvit po istom principu uz sitne izmjene. Izbacila sam lješnjake i čokoladu i dodala ekstrakt od malina i tako sam dobila roza biskvit. Kad u kremu dodate lješnjake, ako je pregusto, mješajte ju u toploj kupelji, to će pomoći. Za ukrašavanje sam koristila slatko vrhnje, jestive boje i čokoladne ukrase. Na kraju sam napravila namjerne crte na torti jer kakvo je to srce koje nema po neki ožiljak ;)
















Do čitanja!
Slavka

Nema komentara:

Objavi komentar