ponedjeljak, 3. veljače 2014.

Mamine krempite



Kao i većina vas, i ja sam slaba na maminu kuhinju, točnije na njene slastice. Ma kakav kolač radila, bio on super kompliciran ili najjednostavniji na svijetu, iz mamine kuhinje je najbolji :) Ima nešto utješno u tome, nešto što me svaki put vrati u djetinjstvo, bezbrižne dane kad mi je jedina briga bio večernji crtić. Mama je recept dobila davno, od svoje prijateljice, a ja ga evo dijelim sa vama. Iako je recept savršen, i sama sam ga već puno puta radila, moram priznati, mamine su krempite uvijek posebne. Bit će da je to zbog onog tajnog sastojka, ljubavi :)

SASTOJCI:

Lisnato tijesto ili dvije gotove pečene kore (ili petit keksi, moj odabir)
2 l mlijeka
30 dag šećera
6 žumanjaka
3 vanilin šećera
6 žlica brašna
2 dcl vode
1 gustin
1 prašak za pecivo
snijeg od 6 bjelanjaka

POSTUPAK:

Pomiješajte žumanjke sa šećerom, vanilin šećerom, brašnom, praškom za pecivo i gustinom. Prokuhajte u mlijeku sa dodatkom vode. U vruću smjesu dodajte snijeg od bjelanjaka i sjedinite. Prelijte preko podloge. Ako koristite kore, prekrijte drugom korom, ili na ohlađeno stavite šlag. I to je to. Dobar tek!

SAVJET +: Da si olakšate rezanje, ako koristite kore, gornju koru izrežite na kocke i tako složite na kremu.


Do čitanja!
Slavka

Nema komentara:

Objavi komentar