nedjelja, 20. listopada 2013.

Obavijest!!!

       Dragi moji, ovih dana sam na svojoj službenoj facebook stranici objavila neke novosti. Sad slijedi  objašnjenje i detalji. Kao što sam već rekla, "Slavkin izbor" od sada možete vidjeti u novom ruhu. Osim novog izgleda, ima još noviteta. Kreirala sam dvije nove serije, seriju sezonskih recepata, i CTC seriju. Evo o čemu se radi. Serija sezonskih recepata, čija će kratica biti SEZRA, bavit će se receptima koji uključuju sezonske namirnice. Na taj način odajem počast predivnoj jeseni koja obiluje plodovima, i prava je šteta ne iskoristiti ih. Kesteni, paprike, poriluk i bundeve, samo su neki od sastojaka koji čine fina sezonska jela. Prvi u nizu tih recepata već se "kuha" i ubrzo ćete ga moći naći ovdje. SEZRA recepti startaju 01.11.2013. a moći ćete ih pronaći svakog petka.
Druga serija, čija je kratica CTC je serija "Countdown to Christmas" ili odbrojavanje do Božića :)
Ova serija bavit će se slanim jelima, slasticama, začinima i napitcima koji nas vesele uoči Božića. CTC strarta nešto kasnije, a CTC recepte moći ćete pronaći utorkom.
Kao i do sad sve recepte potkrijepit ću slikama, a novitet je i "Savjet+". Tu ćete moći pročitati neko moje osobno iskustvo i natuknicu kako da recept prilagodite sebi.

To je sve zasad, uskoro se čujemo, do tad uživajte u dosadašnjim receptima.

Do čitanja!
Slavka





Nema komentara:

Objavi komentar