petak, 29. studenoga 2013.

Upoznajmo se!

Dragi moji, danas vam nisam pripremila recept, nego nešto malo drukčije. Želim s vama podijeliti neka svoja razmišljanja, ideje i savjete, jer ovo nije kuharica u kojoj samo čitate recepte, nego osobni blog. Ako vam se svidi, možda to pretvorim u tjedni post ;)


     Kao što znate, Božić nam se opasno približava. Svi oni koji me privatno znaju, upoznati su sa mojim božićnim ludilom. Obožavam sve vezano uz blagdane. Raskoš okićenih izloga trgovina, shopping maniju, svjetla na ulicama i kućama, a najviše od svega veseli me hrana.

Od uvijek se, barem u našim krajevima, blagdane povezivalo sa bogatom trpezom, to je valjda naš mentalitet. Kao mala, uživala sam u  blagdanskim pripremama. Mama i baka koje rade kolače i spremaju ih na hladno sa upozorenjem da se ne smiju dirati jer su za Božić, a onda mi "prošvercaju" poneki prije reda :)
Pečenje i razne salate, riba,  sarma, svježi domaći kruh...divota :)

Od onda do sad, malo se toga promijenilo. Tradicionalni blagdanski jelovnik je isti, samo se kolači mijenjaju. Jer sam ih ja preuzela :p
Već sad znam što ću pripremiti za blagdane, a svemu tome prethodi pomno proučavanje kuharica, internet portala i starih bilježnica. Ne mogu si pomoći, ponese me euforija...

Najdraže stvari na svijetu su mi mirisi koji ispune kuću: naranča, cimet, čokolada, borove iglice i kuhano vino. I nema boljeg osjećaja od onog kad vani pada snijeg, a ti se kraj prozora sklupčaš pod dekicu, kraj vatre ili radijatora sa šalicom toplog čaja ili čokolade. I svi problemi se čine manji, barem meni...

Uglavnom, osim što već znam što ću jesti, smislila sam si i izgled kuće. Ovogodišnja tema mi  je led. Sve u plavo-srebrnim nijansama, jer me to dvoje najviše asocira na led i hladnoću. Jeste vi već smislili temu ili improvizirate? Napravila sam i aranžman za stolić i adventski "vijenac" koji nije vijenac..






Da ne duljim..eto malo smo "popričali". Znate što radim i kako ću ukrasiti prostor pa slobodno iznesite svoje mišljenje i podijelite svoje ideja sa mnom. I kao što sam rekla, ako vam se sviđa ovakav post i zanima vas više, rado ću to uklopiti u svoj tjedni repertoar ;)

I da, skoro sam zaboravila, uskoro ću organizirati mali giveaway, pa pratite daljnji razvoj događaja ;)

Do čitanja!
Slavka







Nema komentara:

Objavi komentar